Varför inte stå för vem man är..? - Dessie

Varför inte stå för vem man är? dessie.
Nu ska jag lägga mig i om dethär paow-dessie bråket. Jag skulle kunna tro på det paow skriver om dig i hennes blogg, för det är nämligen så att jag och paulina är barndomskompisar även om vi inte ungås nu. Men jag undrar bara dessie- varför står du inte för vem du är? du är en liten fjortis på två ben men massa vitt klet på läpparna. och att du ljuger om att du varken knullar, super eller röker?! det gör du visst, det finns bilder på det, det finns folk som sett och hört., så ge upp detdär om att leka ängel för det är du verkligen inte! men varför ljuger du i din blogg om att du inte röker? jo, för att dina päron läser bloggen och du knullar fan visst! det är lixom ett stoort samtalsämne här i Haninge just nu. 
 så fan stå för vem du är bruden .  


Kommentarer
Postat av: håller med dig!!!

japp dessie är en fet dum kossa! paow är ok!

jävligt kaxig men står för vad hon gör osv,.,.



bra blogg även om det står mycket lite haha ha



mer bilder...



senia

2009-05-12 @ 00:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0