Du vet vem du är..

Vännen, jag kan läs dig som en bok, jag kan verkligen förstå när du är ledsen, för vi är lika.. ungefär hälften av alla problem du har haft- har jag också haft. så jag kan faktiskt hjälpa dig. Och du kan lita på mig härtat- det vet du! jag kommer alltid att kunna hjälpa dig. du kan ringa mig dag som natt, vilken tid på dygnet för att prata för jag lyssnar. jag vet att du har haft knas med både de ena och andra och sen när du behövde hjälp som mest så svek vissa av dina vänner idg. men jag sviker inte, för saken är den att jag skulle aldrig ens tänka tanken på att lämna dig sida! jag vill verkligen att du ska förstå det, du har andra vänner som ställer upp för dig också, men jag vill vara den bästa- är det egoistiskt att tänka så? jag vill att du förstår att om du skulle försvinna ur världen så skulle det blir kaos och det vet jag.

Det går inte att beskriva hur mycket jag bryr mig om dig, och jag ställer upp till 1000% för din skull. Jag nämner inte ditt namn för att jag tror inte du uppskattar de, men jag vill bara berätta - j a g    ä l s k a r    d i g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0